Utorak, 26 Srpanj 2016 14:44 Autor: Ivana
Pročitano 629 puta

Uobičajeni razlozi prekida online kupovine - napuštene košarice

Za analiziranje podataka prodaje i posjećenosti internet trgovina u današnje vrijeme imamo veliki broj raznih alata. Često pružaju uvid u veliku količinu podataka, što je ponekad više zbunjujuće nego olakšavajuće. Možete vidjeti svu silu informacija kao npr. koliko je vaša online trgovina posjećena, koji proizvodi su najpopularniji, najprodavaniji, koje proizvode ljudi stavljaju u košaricu i još mnogo toga. Što se onda dogodi da kupci na samom kraju narudžbe odustanu od kupnje? Statistika je ovdje od slabe koristi jer ne može objasniti što je pošlo po zlu. Stoga vam donosimo neke od najčešćih razloga odustajanja od on-line kupovine i napuštanja košarica.
Ponedjeljak, 20 Lipanj 2016 14:28 Autor: Ivana
Pročitano 625 puta

Meta tagovi u 2016. - Da li su još uvijek bitni?

Nekoć davno na početku web stranica skriveni meta tagovi su igrali značajnu ulogu u načinu kako su pretraživači rangirali stranice. Tako su prije web developeri provodili sate i sate obuzeti naslovima, opisima i  ključnim riječima poznatijima kao meta tagovima.Je li to još uvijek slučaj u 2016.? U današnje suvremeno doba umjetne inteligencije da li se tražilice poput Googlea, Binga i Yahooa još uvijek oslanjaju na takve primitivne isječke informacija?Kratak i jasan odgovor je: Ne. 
Utorak, 11 Kolovoz 2015 13:25 Autor: Ivana
Pročitano 1818 puta

Koji sustav za upravljanje sadržajem odabrati?

Bilo da trebate izraditi stranicu u obliku bloga, portala ili pak neke specifične namjene, pitanje koje ćete prvo postaviti je "Koji sustav za upravljanje sadržajem koristiti?". Najpoznatiji i naširoko rasprostranjeni open source sustavi za upravljanje sadržajem (CMS platforme) su: Joomla, Wordpress i Drupal. Svi oni temelje se na PHP-u i MySQL-u te nude širok spektar mogućnosti za korisnike i programere. Kako bi vam malo olakšali odabir pokušali smo ove sustave usporediti na temelju složenosti instalacije, dostupnosti plugina i predložaka, jednostavnost njihovog korištenja i još mnogo toga.
Četvrtak, 10 Srpanj 2014 02:00 Autor: Ivana
Pročitano 1308 puta

Zašto dati prednost online marketingu?

Marketing svakako pomaže da poboljšate svoje poslovanje. Postoji nekoliko tradicionalnih načina za marketing neke tvrtke ili proizvoda. Oni su oko nas u obliku medija - TV, oglasi, papirnatih obrazaca, letci itd.  Ako je vaš posao već uspješan zahvaljujući svim tim tradicionalnim načinima onda ne bi trebali uzimati odmora, zbog konkurencije na tržištu. Morate razmišljati o učinkovitijim načina marketinga za vaše poslovanje. Internet donosi drastične promjene u području marketinga. Evo nekoliko glavnih razloga, zašto bi trebali početi koristiti internet marketing:
Petak, 04 Srpanj 2014 02:00 Autor: Ivana
Pročitano 1185 puta

Mobilna verzija je bitnija

Što je prva stvar za kojom posežete kada se probudite u jutro? To je bez sumnje vaš mobilni uređaj, kakav god da imate on je taj koji zgrabi prvu pozornost, čak prije šalice kave ili bilo čega drugog. Pojavom generacije pametnih uređaja i vertikalnog pregleda, više od polovice od nas ima smartphone, i provjeravamo ih oko 200 puta dnevno. Nema sumnje, puno tih refleksnih pregleda zaslona su zapravo beznačajni ... poput provjera vremenske prognoze, ili letimičnog pogleda onoga što su vaši prijatelji objavili na Facebooku i drugim mrežama.
Četvrtak, 03 Srpanj 2014 02:00 Autor: Ivana
Pročitano 1490 puta

Kako se osigurati od zastarijevanja web stranica?

Hoće li vaše web stranice raditi na pametnim satovima ili na automobilskim pločama i sve više raznih drugih uređaja spojenih na Internet? Iako je važno ostati u tijeku s novim trendovima, primarni fokus bi trebao ostati na vašem poslovanju. Vaš web developer bi trebao biti u stanju predvidjeti budućnost interneta i implementirati prave tehnologije za Vaše poslovanje. Raspravite nove značajke i aplikacije s web developerima, i raspitajte se kako se mogu ugraditi u vaše web stranice.