Kako se osigurati od zastarijevanja web stranica?
Četvrtak, 03 Srpanj 2014 02:00

Kako se osigurati od zastarijevanja web stranica?

Autor:  Ivana

Hoće li vaše web stranice raditi na pametnim satovima ili na automobilskim pločama i sve više raznih drugih uređaja spojenih na Internet? Iako je važno ostati u tijeku s novim trendovima, primarni fokus bi trebao ostati na vašem poslovanju. Vaš web developer bi trebao biti u stanju predvidjeti budućnost interneta i implementirati prave tehnologije za Vaše poslovanje. Raspravite nove značajke i aplikacije s web developerima, i raspitajte se kako se mogu ugraditi u vaše web stranice.


Obratite posebnu pažnju na sljedeće:

  • Novi dizajn trendovi, usporedite svoju internet stranicu sa njima
  • Nove tehnologije i mogućnosti njihove primjena
  • Vaš web izgled i funkcionalnost u novim preglednicima i verzijama preglednika
  • Vaš web izgled i funkcionalnost na različitim mobilnim uređajima


Postavite si ciljeve

Većina vlasnika web stranice i web programera uvijek imaju novih ideja za poboljšanje web stranica. Kako se odlučiti što treba učiniti sljedeće? Dobro organiziran plan će pomoći. To je dokument koji ocrtava raspored predloženih i planiranih web poboljšanja. Međutim plan ne smije završiti; mora biti kontinuirano ažuriran i razvijati se kako bi poboljšavao život vaše web stranice.

Napravite popis želja

Kao dio planiranja web stranica, preporučujemo sastavljanje popisa želja. Kada imate neku ideju ili želite povratne informacije od kupca pobrinite se da ju odmah zapišete. Održavanje popisa želja vam omogućuje pregled najboljih ideja koje ćete moći provesti u odgovarajuće vrijeme.

Najbolje iz prakse 

Za razliku od popisa želja, što je samo popis poboljšanja koja želite učiniti u nekom trenutku, Putokaz je popis poboljšanja koja hoćete učiniti. Taj Plan je uvijek prioritet omogućujući vam da se usredotočite svoje resurse na web poboljšanja koja će vas približava postizanju poslovnih ciljeva.

Ciljevi ispitivanja

Kako se odlučiti što odabrati sa popisa? Morate biti u mogućnosti odgovoriti na pitanje: "Kako će mi predlaženo poboljšanje pomoći da se približite svojim poslovnim ciljevima ? "Ako ne možete odgovoriti na to pitanje, onda će biti najbolje da ju ostavite još malo na svojoj listi želja.

Postavljanje prioriteta

Sljedeća odluka je postavljanje prioriteta za stavke na popisu. Uvijek se usredotočite na jedno područje koje želite poboljšati, nemojte pokušavati ostvarivati više zadataka istovremeno. Pri odlučivanju o prioritetima za stavke na vašem Planu, trebali biste uzeti u obzir sljedećih nekoliko čimbenika:

  1. ROI - Hoće poboljšanje generirati brz povrat ulaganja? Usredotočite se na poboljšanjima koja će stvoriti najveći doprinos iz poslovne perspektive.
  2. Vremenska ograničenja - Koliko će poboljšanje trajati? Ako imate izbor između većih i manjih poboljšanja, onda se pozabavite prvo sa najmanjim mogućnostima. Razlog tomu je jednostavan, manje promjene se prije osjete i vide.
  3. Resursi - Da li vi i vaše web developeri imate potrebne resurse na raspolaganju za dovršetak poboljšanja? Ti resursi uključuju dovoljan budžet kako bi osigurali da sve prođe bez dodatnih komplikacija.
  4. Složenost – Postoji mogućnost da dodatne značajke mogu uvelike zakomplicirati cijeli projekt. Idealne značajke su one koje se najlakše provede i imaju najveći utjecaj.
  5. Ovisnosti - Mnoge značajke vaše web stranice su ovisne o drugim faktorima. Na primjer, specifična poboljšanja mogu zahtijevati prethodno završetak neke druge značajke prije nego što može uopće biti provedena, ili bi moglo biti drugih ograničavajućih čimbenika. Također bi trebali planirati svoje prioritete prema faktoru utjecaja poboljšanjima.


Iskoristite mogućnosti

Povremeno, možda ćete vidjeti priliku da postignete poboljšanje poslovanja. Kada se to dogodi, trebate iskoristiti tu mogućnost što je brže moguće.  Neka poboljšanja web stranice mogu imati složen učinak. Na primjer, ako ustanovite da bi određeni napredak mogao značajno povećati stopu pretvorbe posjetitelja u kupca na Vašoj web stranici, trebate ga provesti što je prije moguće. Tijekom vremena, takva poboljšanja mogu dovesti do velikog dodatnog novčanog priljeva; ili propusta prihoda, ako ste se ustručavali ili odlagali. Ako otkrijete doista jedinstvenu priliku, to bi moglo predstavljati značajnu konkurentsku prednost. U tom slučaju, trebate ju iskoristiti prije nego ju vaša konkurencija otkrije.

Poboljšanja

Nakon što je vaš početni Plan uspostavljen, možete početi planirati izvršenje. Dogovorite se o potrebnom vremenu i trošku sa vašim web developerima prije nego krenete u realizaciju projekta. Poboljšanja su samo korisno kada se može postići unutar vremenskih ograničenja i proračun. Ako poboljšanje ima višu cijenu nego što je očekivano, ili traje duže da bi se ostvarilo, ne može generirati povrat na investiciju koji ste očekivali.

Provodite nove značajke i poboljšanja jedan po jedan. Ovaj pojedinačan pristup omogućuje da procijenite svaki i najmanji napredak te ste u mogućnosti se prilagođavati prema budućoj potrebi. Fokusirajući se na jednom mjestu u jedno vrijeme, možete točno analizirati razinu utjecaja promjena koje su napravljene.

Ocjenjivanje rezultata

Nakon završetka svake faze poboljšanja neophodno je procijeniti rezultate. Budite sigurni da su poboljšanja strogo provodena prema planu, a što je još važnije, da rezultati imaju pozitivan utjecaj koji ste htjeli postići. Također, budite sigurni da su ti rezultati usklađeni s općim ciljevima. Ako nisu usklađeni, drugi aspekti vašeg planiranja mogu biti narušeni, pa je preporučljivo da pauzirate i ponovno procijenite prije ulaganja vremena i novca u dodatna poboljšanja.

 

Pročitano 1718 puta Poslijednja izmjena dana Četvrtak, 07 Srpanj 2016