Marketing na društvenim mrežama je neizostavan dio marketing strategije svih uspješnih poduzeća.


Marketing putem društvenih je strategija poduzeća koja je usmjerena na poticanje potencijalnih kupaca da međusobno besplatno razmjenjuju informacije o nekom proizvodu ili usluzi, komentiraju, lajkaju, dijele te na taj način prenose promotivnu poruku što većem broju potencijalnih kupaca.

Društvene mreže mogu biti jedan od glavnih izvora prometa prema web stranici vaše tvrtke. Podjelom zanimljivih blog postova, videozapisa ili nekih drugih sadržaja s web stranice, postojećim i potencijalnim korisnicima dajete razlog da kliknu na objavljeni sadržaj na društvenoj mreži i tako ih preusmjeravate na svoju web stranicu.

Društvene mreže su najbolji marketing alat koje poduzeću mogu povećati prihode. Oglašavanje na društvenim mrežama je isplativije, jer uz manje financijskih sredstava donosi znatno veći povrat uloženog.

Najveća prednost digitalnog oglašavanja je preciznost i ciljanost jer su društvene mreže jedini medij koji nudi mogućnost preciznog odabira isključivo onih potrošača koje želite. Marketing društvenih mreža zbog toga donosi puno bolje rezultate uz znatno niže troškove. I upravo je to razlog što raste popularnost korištenja društvenih mreža u poslovne svrhe.

Društvene mreže trebale bi vam pomoći u privlačenju što većeg broja posjetitelja na vašu web stranicu, povećanju prometa na web stranici te povećati interes među potencijalnim korisnicima vaših proizvoda ili usluga kroz promociju vaših proizvoda ili usluga putem društvenih mreža.

Ukoliko vaše poduzeće nije prisutno na društvenim mrežama ljudi neće znati da postojite, što radite, koje proizvode ili usluge nudite. Pomoću marketinga na društvenim mrežama stvara se svjesnost postojanja usluge ili proizvoda. Ukoliko kupac stvori pozitivno mišljenje o vašem proizvodu ili usluzi, on će to proširiti među svojim prijateljima i poznanicima što će dodatno povećati promet na vašoj web stranici.

Prednosti marketinga na društvenim mrežama:
- usmena predaja
- dvosmjerna komunikacija
- niski troškovi
- brza povratna informacija
- svjesnost postojanja usluge ili proizvoda
- povećanje prometa na web stranici
- uspješno prezentiranje novih proizvoda

U današnje vrijeme prisutnost na društvenim mrežama je neizostavni faktor, ukoliko želite razviti uspješno poslovanje. Da biste vodili uspješan marketing na društvenim mrežama, potrebno je odgovoriti na sljedeća pitanja:
- tko je vaša ciljna publika?
- što želite postići objavom?
- na kojim društvenim mrežama želite biti prisutni?
- koliko često ćete objavljivati sadržaj?
- kakav ćete sadržaj objavljivati?
- tko će biti zadužen za osmišljavanje i objavljivanje sadržaja?
- koje ćete alate za objavljivanje koristiti?

Tko je vaša ciljna publika?
Izrada objava za društvene mreže treba biti u skladu s interesima odabrane ciljne skupine. Stavite se u poziciju kupca kojemu je potreban taj proizvod te ga na što učinkovitiji način predstavite.

Na kojim društvenim mrežama želite biti prisutni?
Konstantno morate proučavati na kojim se društvenim mrežama vaša ciljna skupina okuplja.

Što želite postići objavom?
Morate znati želite li objavom povećati prodaju proizvoda ili usluga, informirati pratitelje o poduzeću, akcijama, novostima...

Koliko često želite objavljivati?
Pazite na broj objava, kako ne biste ostali bez određenog broja posjetitelja ukoliko budete ih budete zatrpavali objavama.

Kakav ćete sadržaj objavljivati?
Sadržaj mora biti kvalitetan i objave vizualno privlačne kako bi privukle pažnju potencijalnih ali i postojećih pratitelja.

Tko će biti zadužen za osmišljavanje i objavljivanje sadržaja?
Potrebna je kreativna osoba, te je potrebno testirati nekoliko različitih vrsta objava. Svrha je otkriti što ciljnoj publici najviše odgovara.

Kako biste povećali uključenost korisnika:
- postavljajte pitanja,
- tražite komentare na objave,
- pokrenite raspravu,
- budite redoviti u objavama,
- nemojte pretjerivati s brojem prodajnih objava, uključite i informativne objave,
- objavljujte i videosadržaje, fotografije...

Obavezno povežite društvene mreže sa svojom web stranicom. Prednosti društvenih mreža su zaista velike, stoga je šteta neiskoristiti promociju poslovanja putem društvenih mreža.

Medialive uvijek prati nove tehnologije i kreativne tehnike izrade web stranica, ali i održava tradicionalne temeljne vrijednosti, dobre ideje i kreativnost. Od prvog trenutka naše suradnje, vaši ciljevi postaju i naši ciljevi.

Kao agencija za web dizajn s 20+ godina iskustva u različitim projektima, znamo kamo težiti za najbolji mogući rezultat. Kod nas ćete dobiti najbolju cijenu izrade web stranica.