Blog
Google Ads oglašavanje
Google Ads (stari naziv je Google AdWords) oglašavanje uključuje aktivnosti usmjerene na dovođenje zainteresiranih posjetitelja na web stranicu. To je oblik marketinga kojemu je glavna prednost vrlo precizno ciljanje tržišta. Oglašavanje putem Google Ads-a je iznimno učinkovito te se plaća samo klik na oglas koji korisnika vodi na vašu web stranicu - Pay per click (PPC - plaćanje po kliku). Oglašavanje na ovaj način omogućuje vam da se prezentirate potencijalnim kupcima koji su zainteresirani za vaš proizvod ili uslugu tako što se nalazite u rezultatima pretraživanja na Google tražilici.
Pomoću Google Ads-a privucite više korisnika na web lokaciju, dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku te si povećajte online prodaju. Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Google-u u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite. Google Ads vam pruža mnoštvo načina za dosezanje ciljanih korisnika, preko tekstualnih oglasa, grafičkih, video oglasa na YouTubeu do mobilnih oglasa u aplikaciji. Dosegnite moguće korisnike koji se nalaze nekoliko kilometara od vaše tvrtke ili prikazujte oglase diljem regija ili zemalja.
Načini dosezanja ciljanih korisnika:
Tekst - baš kao oglasi na Google pretraživanju - oglasi sadržavaju naslov, tekst i URL.
Gmail - prikazujte prilagođene oglase na Gmailu tako da korisnici mogu spremati, prosljeđivati i proširivati vaš oglas u pristigloj pošti.
Baner - oglasi sadrže slike ili medije, te možete koristiti izgled, interaktivne elemente, animacije itd
Aplikacija - izradite kampanju koja cilja određene kategorije mobilne aplikacije ili pratite uspješnost oglasa u aplikaciji koje već prikazujete.
Plaćate samo za rezultate
Registracija na Google Ads je besplatna. Plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas kako bi posjetio vašu web lokaciju ili kada vas nazove. Radi se o iznimno učinkovitom oglašavanju gdje se plaća samo za konkretni klik kroz oglas na vašu web stranicu, odnosno samo onda kada vaše oglašavanje urodi plodom. Sami postavljate svoj proračun tako da vaši troškovi ovise o ciljevima vašeg oglašavanja.
Remarketing
Jedna od zaista sjajnih mogućnosti Google Ads-a oglašavanja je remarketing, odnosno ponovnog marketinga ili ponovno ciljanje postojećih posjetitelja. Ovaj segment odnosi se na ciljanje posjetitelja koji su već bili na internetskoj stranici i na temelju aktivnosti koje su provodili na istoj. Drugim riječima, ako korisnik ode s vaše web stranice i nastavi svoje istraživanje kod konkurencije, vaš oglas mu se ponovno prikazuje. Remarketing omogućava oglašivačima da prate korisnike i prikazuju oglase širom brojnih Googleovih partnerskih internetskih stranica unutar njegove display mreže. Najbolji način za postizanje kvalitetnih rezultata je izrada remarketing liste unutar Google Ads sustava. Nakon toga se može izraditi kampanja s ciljanom porukom koja će se prikazivati samo korisnicima koji su na listi.
Prednosti Google Ads oglašavanja:
- efikasna kontrola ulaganja - nadzor nad potrošnjom; sami odlučujete koliko ste spremni mjesečno potrošiti
- veliki doseg - mogućnost dopiranja do korisnika koji traže ono što nudite
- precizna mjerljivost uspješnosti - svaki pojedini aspekt je mjerljiv bilo da se radi o broju klikova, broju impresija, postotka klikova na oglase, broja konverzija
- višestruko ciljanje relevantnih korisnika po lokaciji, prema jeziku, uređaju koji koriste, te vremenu dolaska na internet
- remarketing
- sadržaj oglasa je uvijek lako moguće testirati i prilagoditi korisniku, prednost su i ekstenzije oglasa (poput sitelinksa, lokacije, telefona) te "click to call" formata oglasa za mobilne uređaje.
Nedostatci google adwords oglašavanja
- oglašavanje na Google Ads-u postaje sve skuplje (to se posebice odnosi na jako kompetitivna strana tržišta SAD, UK itd.
- sve više oglašivača koristi Google Ads što znači da je teže ostvariti bolje pozicije i niže cijene klikova
- Google Ads se gotovo svakodnevno nadograđuje i poboljšava svoj program što znači da uvijek morate pratiti promjene da biste bili ažurni, ponekad to može biti naporno jer ono što je bilo jučer danas ne vrijedi.
Upravljanje i kreiranje AdWords računa je krajnje jednostavno, no ipak preporučamo da angažirate profesionalnu agenciju sa za Google Ads kako bi vas savjetovali o pravilnom vođenju kampanje te načine mjerenja uspješnosti kampanje.
Google Ads oglašavanje jedno je od najboljih načina oglašavanja na Internetu, te je neizostavan dio svake kvalitetne Internet marketing kampanje.